69,99 zł
Cena regularna:
114,99 zł
69,99 zł
Cena regularna:
119,99 zł
79,99 zł
Cena regularna:
119,99 zł
99,99 zł
Cena regularna:
129,99 zł
89,99 zł
Cena regularna:
129,99 zł
79,99 zł
Cena regularna:
119,99 zł
69,99 zł
Cena regularna:
134,99 zł
69,99 zł
Cena regularna:
104,99 zł
69,99 zł
Cena regularna:
134,99 zł
89,99 zł
Cena regularna:
129,99 zł
89,99 zł
Cena regularna:
129,99 zł
79,99 zł
Cena regularna:
119,99 zł
Zwroty i reklamacje
ZWROTY
Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Towar odesłany na zwrot powinien być w stanie niezmienionym (poza zmianami, które były konieczne w graniach zwykłego zarządu). Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie dodatkowe akcesoria np. pasek lub wisiorek.
W tym celu należy wypełnić i podpisać formularz zwrotu/odstąpienia od umowy.
Zakupiony towar wraz z wypełnionym i własnoręcznie podpisanym formularzem należy odesłać na poniższy adres:
Exito Piotr Owiecki
ul. Płosa 6/42
03-531 Warszawa
Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.
Aby usprawnić i przyśpieszyć procedurę zwrotu towaru prosimy o załączenie do przesyłki wypełnionego i podpisanego odstąpienia od umowy.
Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Pieniądze zwracamy na rachunek bankowy maksymalnie w ciągu 14 dni.
Zwroty robione są na numer konta bankowego wskazanego w formularzu zwrotu.
Formularz zwrotu- Plik do pobrania
REKLAMACJE
W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować droga emailową w celu zgłoszenia reklamacji.
Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem należy odesłać na poniższy adres:
Exito Piotr Owiecki
ul. Płosa 6/42
03-531 Warszawa
Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.
FORMULARZ REKLAMACYJNY
Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni, o jej wynikach poinformujemy droga emailową.